dimecres, 24 d’octubre del 2007

Eram sam sam..

Ei!

El Dilluns 15 vam fer l'exámen de literatura que tant temiem.

A mi em va anar força malament, doncs em vaig dedicar a únicament llegir-me el llibre en comptes de haver estudiat una mica del dosier, però com encara ens queda algún exámen més per realitzar, sé que ho faré molt millor.

Com anava dient, vam fer l'exámen i divendres 19, les meves companyes van entregar el treball de La Bogeria.

Si. Senyores i senyors, ja em acabat el primer llibre de literatura! (Ara nomès ens queden 5 més)

Així que no os penseu que ara toca gresca, doncs estem llegint Tirant lo Blanc, de Joanot Martorell a l'assignatura de Català, i aviat començarem el segon llibre de lectura de Literatura, el qual s'anomena Solitud; de Víctor Català.
D'aquí poc serem grans literaris, veuràs tu.

Aviat vos posaré informació sobre el nou llibre que hem de llegir i sobre l'autor/a de la gran obra.

Apa!
Cuideu-vos molt que encara vos refredareu!

:*


1 comentari:

Litecat (Bloc educatiu) ha dit...

Tens molta inventiva, peròintenta vigilar les faltes:
examen/temíem/d'haver/dossier/algun
Sí/ hem acabat.
Molt bé, esperem aquestes intervencions sobre Víctor Català.